مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-08سياسي

فارس دارای ظرفیت های بالقوه برای ایجاد جریان ها فرهنگی است


فرمانده سپاه فجر فارس باربیان اینکه فارس دارای جمعیت نوجوان و جوان و ظرفیت های بالقوه برای ایجاد جریان ها فرهنگی و انقلابی در سطح کشور بخصوص در زمینه های تربیتی است، - ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس باربیان اینکه فارس دارای جمعیت نوجوان و جوان و ظرفیت های بالقوه برای ایجاد جریان ها فرهنگی و انقلابی در سطح کشور بخصوص در زمینه های تربیتی است، گفت: بسیج استان باید در این زمینه الگو و سردمدار باشد.

سردار یدالله بوعلی چهارشنبه 16 آذر در اجلاسیه استادیاران طرح شجره طیبه صالحین، گفت: بسیج در هر عرصه ای که نیاز کشور باشد وارد می شود و تاکنون در ماموریت های مختلف سربلند بوده است.

او با بیان اینکه شهدا تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی هستند، افزود: تربیت نسل مومن و انقلابی برای در دست گرفتن مسئولیت های مهم در کشور یکی از رسالت ها و اولویت های مهم بسیج است.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با بیان اینکه صالحین یک تشکیلات محوری و مهم در بسیج برای اهداف تربیتی است، خاطرنشان کرد: در موضوع مقابله با کرونا، محرومیت زدایی، امدادرسانی پس از حوادث طبیعی و بسیاری از مسائل دیگر نقش آفرینی بسیج درخشان بوده و در حوزه تربیت و طرح صالحین نیز شاهد یک حرکت تاثیرگذار تربیتی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس دارای ظرفیت های بالقوه برای ایجاد جریان ها فرهنگی است

فارس دارای ظرفیت های بالقوه برای ایجاد جریان ها فرهنگی است